Godmorgon alla glada.

Nu sitter jag och Josse här i sängen heeeelt nyvakna. Det blev väldigt sent igår, tror att vi kom i säng runt halv 5.
Igår kväll så var vi först över hos grannen, det var helt okej kul dära :) Men min syster hade ju fest , så sedan vandrade vi över hem till mig igen. Det var skit mycket folk i vårat lilla hus. Men det var kul iallafall. Jag är så trött nu, så jag kommer inte riktigt ihåg några speciella händelser (sitter nästan och blundar framför datan). Men nu är det så att jag kanske ska åka till Saltsjö baden ikväll på kräftskiva även fast jag inte tål skaldjur. Men isånnafall sticker jag nog med Mika lite senare. 

Igår var jag och josse som sagt och shoppade. En rosa kort tröja / jacka med dragkedja från Gina tricot för 299 kr.
Och ett par svarta tyg skor med snörning från top shop för 269 kr.

Bilderna krånglar tyvärr, men när det funkar så lägger jag upp bilder på det. Och fyfaaaan, ni vet mina Prestige solglasögon? Jag tappa dom igår någonstans i stan.. Blev skiiit förbannad alltså. Så nu har jag inga solglasögon, topppen! Får fasiken hoppas på att det inte blir någon sol mer. Men det ser ganska solit ut idag.-.- hah.

Jaja nu måste jag gå och snacka med min syrra, om hur vi ska ta oss till saltsjöbaden..
hörs nog imorgon eftersom jag inte kommer ha tillgång till data ikväll!
pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0