har tråkigt

STEG 1
Namn: Kim Kangärde
Födelsedatum: 10 september
Ögonfärg: blå
Hårfärg: lite blandat
Längd: ca 1.68-1.69
Civilstatus: Singel
Höger eller vänsterhänt: Höger
Stjärntecken: Jungfru
Kär: nej


STEG 2
Skor som du bar idag
: vita söta ballerina
Rädsla: Spindlar, höga höjder, bygg maskiner och fåglar.
Målsättning: Har alltid velat bli modell, men längden saknas..

STEG 3
Första tanke när du vaknade:
jag pallar inte gå upp..
Sista tanke innan du somnade: ingen aning


STEG 4
Pepsi eller Coca Cola:
Coca Cola
BurgerKing eller McDonalds: Mcdonalds
Adidas eller Nike: Adidas får det nog bli.
Choklad eller Vanilj: Choklad


STEG 5
Svär du:
ja
Sjunger du: ja, konstant
Duschar du varje dag: ja, oftast
Gillar du skolan: nej
Tror du på dig själv: ja det gör jag nog :) 
Kommer du överens med din mamma: ja, men jag är tonåring..
Kommer du överens med din pappa: till och från.


STEG 6
Har du under den senaste månaden..

Druckit alkohol: nej
Rökt: nej.
Shoppat: Ja.
Bakat: jaa, kladdkaka.
Stulit något: nej


STEG 7
Har du någonsin....
Däckat eller varit jättefull:
nope
Blivit kallad hora: ja, men det är av omogna människor..
Blivit nerslagen: Nej tack gode gud


STEG 8
I framtiden...
Namn på barn:
Vill inte ha barn, men om jag måste så så killnamn: Julian tjejnamn vet jag inte.
Hur vill du dö: lycklig

STEG 9
Antal människor du skulle ge ditt liv för:
7
Antal piercings: öronen och naveln
Antal tatueringar: ingen ännu.. 
Hur många gånger har du varit med i tidningen: 3 kanske


Kommentarer
Postat av: ATW,

hihi, fyller år på samma dag som dig ! :) stolt

2008-12-24 @ 21:03:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0