nu är jag här igen

hej på er, mår ni bra? :)
skolan var helt okej idag. Det rulla på ganska bra. Men jag tror att jag fick en litet allergischock efter jag hade ätit nougat, som det är nötter i. För jag kunde knappt andas och kände mig skakis. Sen bet jag mig i kinden också, fifan vad ont det gjorde, plus att det lät jätte högt (iallafall för mig ). Har fortfarande ont och man kan inte sluta peta på det, sådär är det ju typ alltid med sår, man vill pilla, men får inte. haha. jaj, thats life.
Maten i skolan var pest och pina, nån jävla falukorv med en orange sås på och potatis :S, hur tänker mat tanterna egentligen.

När jag kom hem så gjorde jag inte mycket, bara har tagit det lugnt, tills min så kallade "syster" kom hem. Då jävlar smällde det. Jag hade lånat en tröjja, som jag inte fick låna. Kanske fel av mig, och jag vet att jag har gjort det förut. och hon har sagt till förut. Men konstigt nog trodde jag att jag fick låna just den här tröjjan. Jag bad om förlåtelse, men det räckte inte för henne, hon skulle ändå "döda mig när jag sover" , och även slog hon mig flera gånger. Ena gången åkte jag in i väggen med huvet. Nu har jag jätte ont, och mår skit illa efter den smällen.
Hon har damp, när hon blir sur, då finns det typ inget stopp på henne. Bara för att hon är äldre så ska hon fan inte få slå mig och hota mig med saker. Jag har råtröttnat på det, och snart vet jag inte vad jag ska göra. Jag tycker inte om henne längre, hon är inte min syster, hon förstör för mig. fyfan säger jag. Men när det gäller vissa saker som t.ex killar och sånt, då ska hon leka överbeskyddande, men jag behöver inte hennes hjälp. hon var 100 ggr värre när hon var i min ålder. Jag vet att hon säkert kommer läsa det här. Hon kommer säkert komma och skälla ut mig, eller säga till mamma, så att hon skäller ut mig. Men jag bryr mig inte. jag ville bara få ut det. Nästa gång hon slår mig, då lovar jag att jag tänker polisanmäla henne. Visst det kanske låter sjukt, men hon går fan över gränsen. Ibland ska hon leka min morsa också :S jag orkar verkligen inte med henne...´Finns det någon i samma situation ?

Nu tror jag inte att ni vill höra mer om det.. ska lägga upp gårdagens outfit (lägger inte upp från idag, för då blir hon väl ännu surare)..

Mörkblå&grårandig tröjja från cubus (herravdelning)
Vita overknee strumpor från skorett
Väska från Gina tricot

                                                                                                                                                    xoxo Kim

Kommentarer
Postat av: johanna

jaag är i samma sitvation, har en storebror som är två år äldre, eller han är 17 å han slår mig hela jävla tiden när jag gör något. han e dum i huvudet, haha x)

2008-09-11 @ 22:40:57
Postat av: Emma

Mörkblå&grårandig tröjja från cubus (herravdelning)



Lawl, vilken storlek då? eller är du pytteliten? ;p fin outfit iaf!! mer sånt och glöm inte att skriva var du köper ;o

2009-12-04 @ 03:47:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0