sho

Helluu på er. Gud vad trött jag är, orkar knappt skriva fan..
I skolan hände det inget specielt faktist, eller ja skulle läsa upp en lapp där det stog 6 september, gissa va jag säger? skättonde :S sen efter det blev det sexte, haha. Alla garva..

Efter skolan så åkte jag och Alexandra till Solakuten och bättrade våran bränna, eftersom båda har bliivit jätte bleka efter att ha varit jätte bruna under sommarlover, men nu känner ja mig lite brunare iallafall. Träffade även Sacki en snabbis i västerhaninge =)
Jag har jätte ont i huvet, en alvedon skulle sitta fint..

På lördag är det Nrj i Kungsträdgården, dit ska jag med Alexandra såklaart. Skit kul ska det bli, och träffa alla igen som man träffade på ung 08 och the voice, hoppas det är lika bra stämning som då.


Orkar inte skriva så mycket, har tagit lite ego bilder, ska se om jag hittar någon fin att lägga ut :)



Den blev vriden när jag la ut den, hmm :O

Dagens outfit får vi inte glömma;

blommrandigt linne från Gina T
Chinos från Gina T
(ursäkta för dålig bild)

xoxo Kim

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0