Tindra

Nu är jag jätte trött, och det är skola imorgon igen. Kommer vakna runt kvart i 7 imorn. Så det är nog dags att sova. Försökte få in min speciella och transexuella katt Tindra in till mitt rum men mamma sa att då kommer den inte ut på hela natten och sånt där. Anledningen till att jag kallar den transexuell är för att det är en kille men den heter Tindra. Och dom som har träffat lilla Tindra vet hur speciell den här katten är. Min alldeles egna är han också, en födelsedagspresent av pappa och farmor när jag fyllde 13. han/hon bodde hos pappa ett år men nu bor Tindra hemma hos min mor. Jag älskar den filuren :)


Visst är han urgullig?

Med det var det här allt från mig idag. nattinatti allahopa, så hörs vi imorgon. drömm fina drömmar.

Kommentarer
Postat av: Anonym

http://www.gratismakeup.se/Register.asp?r=105373

2008-08-25 @ 14:32:28
Postat av: Ebba

ser ut som min katt<3!

2008-09-09 @ 20:37:46
URL: http://musicinmysoul.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0