bilder

Ja, ni kanske kommer märka nu, dessa dagar att jag inte kommer lägga in så mycket bra bilder. Men jag har en anledning..
Jag har en digital kamera, men ingen sladd till den längre eftersom en viss person tog den. Så det ända jag har att fota är mobilen,och det blir så jäkla tråkiga bilder med den. Men jag försöker ta lite iallafall och jag hoppas på en systemkamera till julklapp, fyyfasen vilken bra blogg det skulle bli då!

Och en sak till, både min systers och mitt sim korts internet har blivit knäppt, så vi samsas om modemet och kör lite varannan timme. Hoppas att ni står ut..

Och förlåt för dessa tråkiga nyheter, ville bara att ni skulle veta.
Ni får en stooooooooooooooooooooooor bamsekram

Kommentarer
Postat av: amanda

fin blogg ! =)

2008-12-22 @ 22:12:33
URL: http://baramanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0