Finally

Äntligen, efter att ha startat om datorn x antal gånger så lyckas jag komma in på bloggen.
Hade ni en trevlig lördag?, min vart lite konstig.
Jag och Alexandra var som sagt i stan, jag köpte en födelsedagspresent till min syster, som fyllde sjutton i måndags. Alexandra köpte ett par stora rosa hörlurar från expert.
 Vi kom hem någon gång vid 7 tror jag eftersom att det var lite strul med tågen.  När vi kom hem så hade min syster lagat tacos, så vi åt lite, och sedan fixade vi oss.
 Klockan halv 9 tog vi tåget till Handen, där mötte vi några kompisar och sedan åkte vi hem till dem. Allt blev väldigt skruvat, och helt plötsligt så var jag och Alexandra hemma igen vid 12. Då satte vi oss och kollaed på lite utav satc filmen, men vi somnade.. Ja, det där var min lördag, lite kortfattat.
Jag glömde helt bort att ta några bilder igår, förlåt, jag som sa att ni skulle få mer bilder.. dumma mig! Men jag körde faktist på mittbena igår, lite halvsnyggt sådär  :)

Nästa lördag ska min syster ha en stor födelsedagsfest, och det ska bli supertrevligt. Jag och Alexandra är faktist bjudna. Det kommer vara dörrvakter där och allt möjligt.
Jag har faktist lite inside information om någon som kanske kommer dit, hmmm... nyfikna?;)

Idag är det tredje advent också, julstämmning finns det inte mycket utav hemma hos mig just nu. Får väl gå och baka lussebullar eller något kanske?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0