Fredags kvällen

Jag antar att ni är sugna på att höra om min sjukt trevligs fredagskväll? Så jag ska försöka berätta..
Ja, Jag och Alexandra fixade oss lite, och sedan tänkte vi att det var lika bra att åka in tidigt till stan så att vi var säkra på att vi skulle vara där till 7.  Så vi åkte in till stan (halv 6?), vi var i stan en stund, tills vi bestämde oss att ta bussen mot frihamnen som skulle ta 30 min från Hötorget. Såklart tänkte vi inte på att det var jätte mycket trafik ute en fredags kväll, så vi blev jätte stressade på bussen och trodde att vi inte skulle hinna fram. Men jodå, det gjorde vi! :)
När vi väl var där, så fick vi lite autografer utav Robin, Alice och Kevin, de skrev på våra armar. Kevin blev super glad och påstod att han fick göra Tatoo's på oss.. Och Jag fick ögon kontakt med Robin X antal gånger´!
Efter det så var det lite små mingel, folk gick runt och pratde och lite sådant. Sedan fick vi gå in i studion vid halv 8. Där väntade vi ett tag, tills det satte igång. Idolerna sjöng, och i pauserna var det pausunderhållning! :). Hela Alice släkt satt precis bakom oss, så det känns som att jag har Tinnitus(stavning) nu.. Leona Lewis sjöng då också "Forgive me".


Sedan var det ju dags för den långa pausen som börjar 21:30, lite innan hade jag fått ett sms av Sony BMG om att jag och Alexandra skulle skynda oss fram till scenen då. Vi gick ett snabbt tempo fram till scenen och sedan blev vi meddragna backstage, och in i LEONA LEWIS LOUNGE!! Där inne låg hennes grejjer, till och med hennes väska, och där satt jag och Alexandra och väntade på Leona.. Vi var väldigt nervösa. Frukter och Vatten stod uppdukat på bordet, men vi kunde varken dricka eller äta.. Sedan fick vi prata lite med henne, kommer dock inte ihåg vad vi pratade om, kommer knappt ihåg något, var så himla uppspelt just då.. haha. Sen fick vi signerade affischer och bilder. Sen fick vi även fota oss med henne. Det var väldigt trevligt faktist. Sedan hade hon bråttom iväg på en intervju..

(Medveten om den hemska bilden på mig)

Efter det så var det dags för utröstningen. Tror ni inte att det kom lite tårar när Robin fick åka ut?:( Men jag kunde ju inte visa det. Så det var bara att bita ihop. Sen tog jag och Alexandra oss fram till scenen igen, och fotade lite.. Sedan var det dags att åka hem. Alexandras pappa kom och hämtade oss. SKÖNT!


Jag hade som sagt en super trevlig kväll. Och jag måste tacka SONY BMG och playahead, för detta underbara pris. Och jag kan fortfarande inte fatta att det hände mig.. Fortfarande chocktillstånd.. jaja.. haha.

(Klicka för att få större bilder)

Kommentarer
Postat av: ulrica

fyfan vad ballt att träffa leona lewis, kul för dig :)

2008-12-06 @ 13:18:38
Postat av: raffa

GUD VAD KUL :D

2008-12-06 @ 16:55:46
URL: http://raffaplace.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag skulle vara skitgald!!!

2008-12-06 @ 17:00:21
Postat av: tasmia

SKIIIIIIIT KUUULT!, JAG KAN INTE HELLER FATTA ATT DU VANN!

2008-12-06 @ 17:22:25
URL: http://tasmia.blogg.se/
Postat av: Hannah

Shit vad kul! :o

2008-12-07 @ 10:13:49
URL: http://itsallaboutmoi.blogg.se/
Postat av: Louise

Kul gumman! :D

2008-12-08 @ 18:03:50
URL: http://louisejoh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0