Godmorgon i stugan

Hej på er, jag sitter här i soffan och har precis ätit lite frukost nu.. Ska nog strax hoppa in i duschen och fixa till mig lite eftersom jag ska möta Alexandra inne i stan.
Juste, i torsdags hade vi ju luciacupen i våran skola.. Det var ju först mening att jag skulle göra ett "framträdande", och det var att dansa.. Men snart så började vi märka att c-lagets lucia tåg skulle bli väldigt kort och vi var tvugna att lägga in ett nytt nummer, och jag var som vanligt taggad.. Så det beslutades att jag och Johana D skulle sjunga.. Jag som aldrig har sjungit inför så mycket folk skulle stå där och sjunga. Men det gick bra, alla sa att det lät bra osv.  Min, Ansos och Nattas dans gick också väldigt bra. Juste, jag kan också säga nu att vårat tema som har varit hemligt var Hiphop/Rnb. Tyvärr så kom vårat lag sist, men det var pga innebandyn inte gick så bra, jag har hört att vi fick mest poäng för själva lucia tåget! (ska se om jag får tag på bilder/videos)
Sedan satt jag uppe hela natten och pluggade historia..
Nog om det, igår var det skolans lucia tåg på morgonen, jag och Alexandra var små tomtar. Första tåget gick bra, men efter det, vet jag inte vad som hände. Hela jag blev svag, huvudvärk, kramper överallt. Anso fick gå ut med mig och ta luft, jag var verkligen aldeles svimfärdig.. Men trots det var jag med på andra lucia tåget men då sjöng jag inte..
Efter lucian hade vi hemkunskap, jag natta och Alex hade hemkunskap i våra lucia kläder så vi fick en riktig julstämmning eftersom att vi bakade lussebullar och pepparkakor, yummi!

(Tryck för större bilder)

Igår kväll valde jag och Anso att ta det lugnt, vi köpte en massa onyttigt och spenderade våran kväll framför idol. Lite tråkigt att se på tv när man såg det live förra veckan, och jag var ju på globen förra idolfinalen..
Jag vet inte riktigt vem jag hejjade på, men Kevin förtjänade det iallafall..
Anso gick hem på natten, och jag gick och lade mig.
Nu ska jag duscha, skriver nog ikväll eller snart igen! :)

Kommentarer
Postat av: ...

Ni kom sist för ni vasr sämst på¨både luciatåget och innebandyn, både A-laget & B-laget var bättre än er, ni försöker bara vika ut er för att ni vill att alla ska kolla på era tjocka kroppar, kyss mig i arslet, i sög

2008-12-13 @ 12:28:32
Postat av: Kim

Och så har vi det här med hemliga kommentarer igen, som sagt, jag kan se Ip numret..

Så du kan lika gärna säga vem du är?

Herregud vilket kul liv du måste ha!

2008-12-13 @ 12:31:57
URL: http://kimwoes.blogg.se/
Postat av: ANSOFIE

jävla idiot, är du så fucking feg o säga ditt namn, står du inte för va du tycker? hahh jävla tönt!!!

2008-12-13 @ 19:39:52
URL: http://ansfii.blogg.se/
Postat av: ...

jag ville bara säga att ni sög :) och att ni är äckliga

2008-12-14 @ 12:14:16
Postat av: Kim

Du verkar ju vara så modig och kan säga det, så varför så feg och inte kan säga ditt namn?:)herregud

2008-12-14 @ 12:20:07
URL: http://kimwoes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0