Hårfärg?

Jag har börjat fundera ordentligt på att bli brunett, igen.
Jag vet att varje gång som jag har färgat håret brunt, så har jag ångrat mig så in i bängen, och blivit blond igen. Men nu är det såhär, att eftersom att jag har så jäkla slitet hår, så kan jag inte färga håret tillbaka till blond för om jag blir missnöjd den här gången. Då är det verkligen, gjort är gjort..
Herregud vad otroligt svårt det är..
Funderar på Adriana Lima's hårfärg isådanafall:  men med lite guldblonda slingor i..

Vad säger ni?

Kommentarer
Postat av: Linn

kim, du passar både i blont o brunt. men kolla ja har ett coolt råd ;) ; om du funderar på o bli brunett, asso om du tänker på de o sådär då är de meningen att du ska bli de. eftersom du kom på de av en anledning! <3

2008-12-14 @ 15:41:19
URL: http://luws.blogg.se/
Postat av: Anonym

Nej! Jag tror verkligen inte att det kommer bli fint, speciellt inte med slingorna!



Förlåt, jag vill bara ge dig min ärliga åsikt.

2008-12-14 @ 17:27:11
Postat av: Anonym

Jag blir bara glad när ni är ärliga. :)

Dock lät det fel av mig att skriva "guldblonda" slingor, eftersom jag menade "guldbruna" alltså en lite ljusare ton, osm glimmar till.. vet inte hur jag ska förklara riktigt ;D

2008-12-14 @ 17:35:47
Postat av: madeleine

jag tror att du skulle passa bra i lite ljusare brunt än vad adriana lima har på bilden. :)

2008-12-14 @ 17:39:49
Postat av: Anonym

Jaja, du gör ju som du vill :)

Men jag tycker verkligen att du är fantastisk fin som blondin.

2008-12-14 @ 17:51:26
Postat av: Anonym

du är super fin i blondt tycker jag! + att du säger själv att ditt hår är jätte slitet, det blir ju bara mer o mer slitet om du färgar :/

men du gör ju självklart som du vill! :)

2008-12-14 @ 18:19:21
Postat av: Anonym

Lotta mellan dom två, sen om du får tex ''färga inte'' och du inte håller med vill du ha de andra

2008-12-14 @ 21:48:02
Postat av: Anonym

färga det brunt, skulle passa dig:D

2008-12-14 @ 22:20:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0