nedräkning

TjollahoppTjollahej, jag är trött hej!haha.
Sitter och vaknar med The voice, men det går inte så bra. Jag skulle aldrig klara av att ha paul haukas och deras jobb, förstår ni, dom börjar jobba typ 5 ;S, jag skulle bli deprimerad, eller "gå in i väggen" efter bara någon vecka. Men det är ju skönt att det finns sådana männskor som jobbar för att väcka oss trötta människor..
Jag har nästintill ingen aning om vad jag har tagit på mig för kläder, är för trött. 

Nu är det 16onde December, redan. Det känns som att det var sommar ungefär nyss. Men nedräkningen till julafton är i full gång, orkar dock inte räkna nu hur många dagar det är kvar. Ska öppna 16onde luckan i chokladkalendern nu också, yummi!
Mamma frågade igår vad jag önska mig i julklapp, och jag ska " en systemkamera " , hon sa att hon förstog det, haha, tankeläsare är hon allt!
Nu måste jag rusa till tåget. Ha en trevlig skoldag/dag. puss! 


Kommentarer
Postat av: Steffe

Coolt det verkar finnas en del fotointresserade ändå ;)

2008-12-16 @ 15:59:05
Postat av: Hannah

Jag vill också ha en systemkamera ;)

2008-12-16 @ 17:40:16
URL: http://itsallaboutmoi.blogg.se/
Postat av: angelique

najs med systemkamera !

jag skulle vilja jobba som det. fast börja tidigast 7 som josefin haha

2008-12-19 @ 21:35:42
URL: http://www.aangelique,devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0