rubrik

Tjenixen alla flygande fåglar!
Hur är det med er? Jag mår lite illa, annars så är det bra.
Skolan var lugn, inte mycket att göra. Engelska provet fick jag G i, som jag trodde. Historia prover sa min lärare först att jag hade vg i, men jag har väldigt bra argument om varför jag förtjänade mvg, så han skulle kika igenom det en gång till och nu är jag nästan säker på att det blir ett mvg i historia, hoppas hoppas.
Efter skolan så åkte jag hem, käkade lite mellis. Nu har jag hunnit vila, kolla på top model och busa med Tindra.
Idag kom min syster hem med en ny kamera, suck vad hon har nya grejer helatiden. Min mamma hade köpt ny mobil också, kul för henne :)
Hittade min kamera längst in under sängen, haha vad gjorde den där? den har varit borta ett bra tag. Men nu ligger den på laddning.
Ikväll är det tyvärr inget desperata hemmafruar eftersom att det var säsongsavslutning förra veckan, suck.. Får se vad jag gör utav min kväll, får försöka komma i säng tidigt ikväll.
Nu vill min syster att jag fotar hennes skor, see ya!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0