trötthet

Har hållt på att packa ett tag, men det gick inte.. Fyllde knappt en kartong och har förmodligen inte ens packat bra. Och mitt rum ser ut som Bagdad i krig. Not good.
Nu är jag så jävla trött att jag inte vet vad jag ska ta mig till, så det blir nog till att dra mig mot sängen.

Satt precis och åt lite aladin choklad, när jag tog den som har cocos i sig, så kom jag på hur mycket jag saknar Marabou kokos, fyfasen vad god den var alltså. Och varför slutade den säljas?:O
Allt jag gillar slutar säljas, samma sak med Twix white, den var ju förjäkla god, och jag komemr ihåg vilket jäkla beroende jag hade. Det var sjukt, på en skoldag kanske jag köpte 3 st. haha.

Imorgon så är det julavslutning, superskönt. Men lite mindre skönt är att vi börjar nio och slutar 5.. överdrivet faktiskt... Dessutom ska vi ha en vanlig lektion, hallå!? det är avslutning, ska jag upprepa AVSLUTNING, ingen jävla skoldag...!!!! åh, vad förbannad jag blir.
Men Alexandra kanske sover hos mig tomorrow, sen på fredag är det julklappshandling som gäller. Det kommer nog vara sjukligt mycket folk ute på stan som stressar med julklappar precis som vi ska göra.

Nej nu skriver jag ju bara tråkiga saker, så jag säger godnatt nu istället. Sov så gott era hönor, skriver nog imorgonbitti! pusspusspuss

Kommentarer
Postat av: Anonym

hur gjorde du bilden ?:)

2008-12-20 @ 00:05:08
Postat av: Stefan W

Läs gärna mitt nya inlägg som handlar om DRICKSVATTEN, du kommer lära dig mycket och bli pepp på vatten! :D

2008-12-20 @ 00:08:09
URL: http://stefanweei.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0