är jag en blond asiat ?

Jag har hört så jävla många gånger, att jag ser asiatisk ut. hah. låter kanske knäppt men det är sant. Även när jag var i Thailand så var det en kille som sa " When i look at you, you look like you are Thai" . och en annan trodde att jag var från Korea. Har även fått höra många ggr i Sverige att jag ser Asiatisk ut. Och jag som tkr att asiater är söta, blir faktist glad. Om det är sant att jag liknar en asiat vet jag inte. Men snackade även med min mormor här om dan, och det var samma sak när hon var ung, att folk trodde att hon var från Asien. haha. Lite kul faktist.

Skit gammal bild, men här ser faktist jag ett asiatisk utseende, har jag inte rätt?

Kommentarer
Postat av: jk

jag tycker inte du ser asiatisk ut :o

2008-07-04 @ 16:30:32
URL: http://kay.blogg.se/
Postat av: cNK

Nea tkr inte jag heller

2008-07-06 @ 12:57:58
Postat av: Anonym*

Men du är alltid lika snygg kim :P

2008-08-21 @ 17:11:15
Postat av: lily

asiater e skit snygga ...iallafall vissa... om du e en asiast så e du en jävlig snygg en asso :D

2008-09-08 @ 20:17:32
Postat av: pairin

I'm asian ;-) så tack !!

2011-04-28 @ 02:34:10
URL: http://paairin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0