Hallo därute :)

Nu är jag hemma, hann inte skriva inlägg imorse. Jag vet att ni vill ha mer inlägg, och tro mig jag gör mitt bästa :)
ställde iaf klockan så att jag vaknar 8 imorse, (snooza till kvart över). Fixade mig och åt frulle, sen pallrade jag ner till bussen, som tur är så strejkar inte bussarna mellan västerhaninge och nynäs, puuuh! Jag skulle till Gröna lund med Simon Pisanooooo! åkte till Västerhaninge (Vh) med buss, och sedan böt till tåg. Simon hoppade på tåget i Handen då var klockan runt kvart över 11. Vi åkte till T-C, sen böt till tunnelbana till Slussen, och sen tog den dära jävla båten över till Grönan. Simon köpte guldkortet när vi var framme, skit gullig bild btw, hahah. Vi började åka massa grejor, och sen blev det dags för lunch, och vi åt skitgoda våfflor med glass och jordgubs sylt, det kan jag rekomendera. Sedan så såg jag Lina och hennes kompis Anna, så vi gick fram till dom, och umgicks med dom tills vi skulle hem, det började regna.. Ut från Grönan och på den där jobbiga båten. När vi var framme i Slussen, såå öööööööööööste regnet, och då menar jag verkligen öste. Jätte mycket folk gömde sig under tak, men jag och simon ville hem.. Så vi valde att springa. haha. Gissa om vi var blöta??:O helt dyngsura (säger man så?), iaf så började vi åka hem, inte mycket mer än så hände. Har tyvärr inga bra bilder ;/ mer inlägg kommer idag, ska berätta en grejj :)<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0