Shiiiittt

Asså förlåt förlåt förlåt, har inte skrivit på två jävla dagar. Har varit lite busy.
Kan börja lite snabbt med i söndags så jobbade jag i en glassbar i Haninge centrum. Från klockan 10 till 19, 9 jävla timmar, ensam. Förstår ni vad hemskt :O Men jag fickl besök lite då och då, av Simon och Max och några till. Sen träffade jag Lina, hon sov hos mig.

Och igår var vi på grönan igen, haha. Jag, Lina, Simon, Max och Lucianoooo. Var skitskojj faktist.
Vi kom hem ungefär 23, men vi träffade en kille i hemfosa som heter Lukas en liten stund. Sen när vi kom hem, vid 00.00, så gjorde vi nudlar, och sen gick vi och la oss.
Nu får inte jag vara inne på den här datan, men jag skriver mer senare.
Och massa kul bilder kommer :)
pöss

Kommentarer
Postat av: mika

hej gumman. jag är i mallorca nu, ska ut och festa gärnet snart! såå kul :D ta det lungt. älskar dig.

2008-07-05 @ 23:27:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0