även min syster är en pärla

Usch, jag tycker synd om mig själv. Här sitter jag igen, sjukare än igår.. Förmodligen så har nog även febern slagit till nu. Och fytusan, jag orkar inte.

´Somnade vi 3 igår må jag tro, sedan sov jag väl lite halvdåligt hela natten. Tills mamma väckte mig vid 6 imorse, och frågade om jag skulle gå till skolan, oftast brukar jag fundera lite på det, men från min mun så kom ett tvärt nej. Jag kände på en gång när jag vaknade smärtan i huvudet, mådde illa, snuvig och ont i halsen.. Så det var bara att försöka somna om igen, och det var ju lättare sagt än gjort.. Låg vaken kanske 1 timma tills jag somnade. Och sedan vid 10 så kom även min syster in i mitt rum, och om jag minns rätt så skulle hon hämta en tröja, och det vaknade jag självklart utav, så sedan försökte jag somna om ännu en gång, vilket kanske tog en halv timma. Mamma väckte mig iallafall till sist vid 12. Då gick jag ner och tog en macka, sedan satte jag mig och läste vecko revyn, eller rättare sagt ögna igenom lite snabbt.
Plötsligt fick jag ett ryck och ville sätta igång One tree hill på datan, och det gjorde jag, så nu har jag sett de fyra första avsnitten igen, riktigt kul att se, och vad alla har förändrats..

För ungefär en timma sen la jag mig iallafall med datorn och kikade runt lite, och vet ni vad!? Då kommer min syster in med en våffla med glass och blåbär, hallelulijah moment! TACK! Hon kom tillbaka för en liten stund sen och frågade om jag ville ha mer, men jag vet inte om jag orkar.

Jag tvivlar faktist på om jag kommer gå till skolan imorgon, i nuläget så säger jag nej, men vi får se.
krya på mig, puss


Kommentarer
Postat av: marika

SNÄLLA SKRIV KORTARE INLÄGG, det blir intressantare då, annars är det lite jobbigt och uttråkande att läsa

2008-11-11 @ 20:12:48
Postat av: pappsen

Krya på dig lilla gumman....

Älskar dig

2008-11-12 @ 00:31:03
Postat av: sosso

krya på dig hjärtat <3

2008-11-12 @ 16:47:29
URL: http://exclusiivt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0