en kommentar, en fråga

Kommentarer Postat av:

förlåt, vet att den här kommentaren inte har något at göra med det du har skrivit men undrar barar vilken sorts modell du vill bli?duvet typ katalogs modell eller nå annat? jag tror att du klarar att bli modell om du vill:)

2008-10-31 @ 18:24:49

Den här frågan fick jag på förra inlägget. Och jag tönkte försöka svara på det.
Jag vill bli den modellen jag kan lyckas bli. Det spelar ingen roll egentligen vad jag blir för sorts modell, jag tycker om att stå framför kameran helt enkelt. Men jag vill defenitivt inte bli utvikningsmodell. Och jag älskar dessutom att gå, alltså modevisning. Men jag vet inte ännu hur lång jag kommer att bli. Så det återstår att se. Men kul fråga du ställde, något att tänka på, verkligen :) kram

Kommentarer
Postat av: emma

du skrev tidigare om någon hemsida som man ser vilken kändis man är lik, haah kan du säga vad hemsidan e ? :) taack

2008-11-03 @ 16:09:01
Postat av: kim

Jag kommer tyvärr inte ihåg hemsidan dum som jag är. Jag säger absolut till om jag hittar den:) kram

2008-11-03 @ 17:19:00
URL: http://kimwoes.blogg.se/
Postat av: Natasha

man måste vara lång och dem flesta har speciellt utseende men typ annsiktsmodell kanske går !

2008-11-11 @ 20:47:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0