en massor utav plugg

Herregud, jag orkaaar inte.. Skolan var hektig och det var mycket som skulle hinnas med. Efter skolan så åkte jag och Alexandra till piercingstudion hon böt sin tungpiercing, och dom skruvade upp min navel piercing eftersom att jag inte har lyckats få loss den, men nu sitter ett fint smycke där, och det gjorde inte ett dugg ont att byta smycke :)

Juste vi gjorde så att en busschauför förmodligen kommer få sparken idag, jäkla kärring, rätt åt henne säger jag bara. Vi behöver inte gå in på detalj men usch, jag är trött på dessa busschauförer. Vi ringde iallafall till SL och berättade vad som hänt, och dom blev väldigt upprörda över att en chaufför betedde sig så, och att ja, hon förhoppningsvis kommer få sparken.

Men efter vi hade varit i piercingstudion så åkte jag hem, nu har jag suttit och pluggat som en galning på;
Hinduismen
Nationalism
Industrialism
Imperialism
Skottet i Sarajevo
Schlieffen-planen
Allians
en svenska uppsats "mitt i terminen"
och även engelska..

puuuuuh, jag är inte ens klar än. Men jag klarar det här.. Så det här fick vara allt från mig idag, men jag hoppas att ni förstår. Ni får en cooling bild från mig idag i skolan;

Kommentarer
Postat av: TP^^

shit va många läxor du har kim :O :O:O

2008-11-21 @ 22:01:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0