Fasiken

Vill ni veta en sak? jag som var så jävla taggad på att gå till skolan idag, ligger ändå här i min säng och mår sjuk. fyfan. Kunde inte sova inatt heller, igår kväll så var det tusentals tankar som fladdra runt i mitt huvud, som
"när kommer jag åka till Thailand nästa gång? Hur ska jag måla mitt rum när vi flyttar? Vart ska jag ställa sängen, åt det hållet, eller det andra? När fan kommer jag somna? Vad kommer hända med min framtid? Vilket gymnasium ska jag gå? osv osv"

Nu ligger jag och kollar på gamla avsnitt av Desperata hemmafruar lite trist måste jag faktist säga att det blir..

Och vet ni vad jag mest av allt vill göra just nu? jo, ställa mig framför en kamera och posa gärnet, och komma med lite nya bilder, fasen vad najs.. Men det går ju inte nu..

Jag börjar få panik av att ligga här i sängen, jag vill röra på mig.. Kanske en promenad ute i naturen, med gammel hunden skulle vara bra? Både för han, och för mig.. Eller blir jag bara mer förkyld få? Någon doktor som läser min blogg, kanske kan svara?

Väldigt onödig bild, men skit samma. haha, checka snygga utväxten! Ni som har sett vloggen med mig och Anso, vet varför jag inte gör något åt det..


babyyyyyyyy!

Kommentarer
Postat av: tessi

när kommer nästa vlogg då ? :)

2008-11-13 @ 17:21:27
URL: http://theresegunnarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0