Godkväll

Förlåt för att jag inte bloggar så mycket längre, men jag har himlans mycket i skolan och är helt sliten när jag kommer hem..
Skoldagen gick ändå bra, hade bip test på idrotten och klarade nästan Vg, nedrans också.. Är inte så bra på idrott, men jag får satsa på teoridelarna och kanske dans om vi kommer ha det i år. Jag och Alexandra fick även hjälp av läraren  Lasse i matte, han är så bäst, så nu börjar jag äntligen få lite grepp om procent & bråk, tack vare han och underbara läraren Pia, ja det finns faktist underbara lärare, tro det eller ej.

Efter skolan så gick jag hem till sjuka Anso, och piggade upp henne, hon verkade faktist inte så sjuk. hmm, ljuger du Anso?  nej, skojja, vi är alltid pigga tillsammans :)
Vi gjorde inte så mycket, pratade om lite saker, haha. lyckliga är vi!:)
Efter det så begav jag mig hemåt i snöovädret, förjävligt var det, frös om fötterna så in i bängen, precis innan hade jag stått och sagt till Anso att jag inte frös alls i mina stövlar. Men det gjorde jag visst..
Nu har jag varit hemma ett tag iallafall, har myst framför tvn, pluggat lite matte och ätit choklad. Nu är jag super trött och funderar på att krypa ner i sängen, med ett kallt glas vatten, åh vad härligt. Men först måste jag duscha. puss, och kanske godnatt..

Kommentarer
Postat av: raffa

Har du bra betyg? :) Vilket gymnasium vill du gå/linje? <3

2008-11-26 @ 17:28:59
URL: http://raffaplace.blogg.se/
Postat av: Kim

Jag ska skriva ett inlägg om det när jag kommer tillbaka :) puss

2008-12-10 @ 21:55:10
URL: http://kimwoes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0