Min fredag i bilder


Beskrivning av bild 1: Innan jag gick till skolan i fredags, så tog jag detta ego foto..
bild 2: Efter en lång skoldag som ändå gick ganska snabbt så åkte jag och Alexandra till Haninge centrum. Där kollade vi lite på kläder och blev även bjudna ut på krogen, men vi tackade såklart nej eftersom att vi endast är 15 år, men det trodde inte killen på..
Bild 3: Efter Haninge så åkte vi hem till Alexandra, där lagade vi god middag och sedan fixade till oss lite(jag på bilden) för att sedan cyckla ner till Tungelsta "centrum" och möta Max och Malcolm.
Bild 4: Här har vi precis mött Max och väntar fortfarande på Malcolm nere i tungelsta hallen. Vi tog även ner cykeln dit. på bilden så skjussar Max, Alexandra. Och tro mig, han kan inte cykla..
Bild 5: När vi hade mött upp Malcolm så begav vi oss hem till Alexandra. Där satt vi och snackade och hade det super trevligt, på bilden så har Max klätt ut sig lite smått.. Och han ville ta ett kort på oss, och vi skulle langa en "pose".. Och så snygg blev den posen när man är på flummhumör..
Bild 6: Det är inte min rumpa.. Det är max rumpa. haha.. Han tog på sig Alexandras jeans. sexigt va? ärligt så tyckte han om bilden och tjatar på mig att jag ska lägga in den på facebook.. vad säger ni, har han snygg rumpa eller?;D
Bild 7: Efter allt flumm hemma hos Alexandra, så skulle jag och Alexandra endast följa med dom en liten bit, därför brydde jag mig inte om vad jag tog på mig för skor.. Men det blir inte alltid som man tänkt sig.. Vi bestämde oss att dra iväg till "centrum" igen, för att träffa Geberg och Erik, och jag fick då gå runt i foppa tofflor, jag som trodde bestämt att jag aldrig aldrig aldrig skulle ens ta på mig sånna skor..
Bild 8: Ja, sista bilden som togs denna kväll. Här på Alexandra, vi tog också med oss ena hennes hund ut.. Här sitter vi och väntar på Geberg och Erik nere i parken. När dom kom så satt vi och snackade, och det var fruktansvärt kallt ute. Tillslut la jag mig i en stor gunga och fick mig en liten tupplur. Tills Alexandra skrämde mig.. Jag tjatade på alexandra länge.. och vid klockan 1 eller halv 2 så lyckades jag tillsist få henne att vilja gå hem..

Det gick ovanligt fort att gå faktist. När vi hade kommit hem till henne så satte vi en gång en film och la oss med duntäcken i vardagsrummet. Båda somnade och jag trodde att vi hade sovit i kanske 1 timma.. Men sedan när jag vaknade och kollade på klockan så var den halv sju på morgonen. Ajajaj.. Men jag väckte iallafall alexandra och vi gick upp och la oss i sängen:)
Straxt får ni även veta mer om min lördag. puss sålänge.

Kommentarer
Postat av: Malin

Cool design! :D



2008-11-09 @ 19:21:12
URL: http://malinkh.devote.se
Postat av: Yasmin

den här designen var grymt snygg, den ska du ha kvar tycker jag (:

2008-11-09 @ 20:57:21
Postat av: tasmia

Jaa, tycker jag med

2008-11-10 @ 17:20:10
URL: http://tasmia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0