Min mor är en riktig pärla

Swiiiischh så har denna dagen passerat, herregyd vad fort den har gått.. Har inte hunnit med något nästan, men det behöver man å andra sidan inte när man är sjuk. Men jag har åtminstonde hunnit se Satc the movie, åh herregud vad bra den var. Jag brukar aldrig kolla serien på tv, men filmen, helt otroligt bra. Första filmen som jag sett och fått en tår i ögat, den rekomenderas verkligen.

Sedan så har jag även kollat på prison break, och samtidigt tjatade jag på mamma om choklad, när hon skulle gå ner till nederrvåningen så sa jag;
" Mamma, kan du ta upp choklad, och säg inte att vi inte har någon, för det orkar jag inte med.."
Men hon kom upp utan choklad i handen, fan.. Men jag gav inte upp och fortsatte prata om min jädra choklad. Tillslut tog jag mitt duntäcke och gick in på mitt rum, sedan när jag gick ut till vardagsrummet för att hämta mobilen så kommer mamma upp med en stor kopp varm choklad. Åh där har vi ren lycka! Så nu har jag surplat i mig det, och det gjorde halsen lite smått lenare. Men jag är fortfarande snuvig..
Så om jag går till skolan imorgon återstår att se, jag vill så gärna träffa mina vänner ju, men det lockar inte direkt att bli sjukare..

Oh herregud, det slog mig precis att ni förmodligen inte orkar läsa om min sjuka dag. haha.
Så hörni, jag ska nog ta och stänga datorn nu och sova, cause i need it. Men ha en sjukt trevlig natt så hörs vi imorgon.

Ville bara säga, att jag saknar oss oerhört mycket Linn..

Kommentarer
Postat av: linn

älskling jag saknar allt, helt enormt mkt...

2008-11-11 @ 07:02:25
URL: http://luws.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0