Nej nu jävlar

Hörni, höstlovet är slut.. Och vet ni vad det innebär, jo, att jag är helt tillbaka och bloggar från och med nu som vanligt. Och inget mer flamms tramms. Så vad har hänt mig sedan sist jag bloggade på riktigt, (fredags)?
Jo, i fredags skulle jag som sagt vara med Alexandra, ny duschar och totalt ofixad så gick jag till tåget och mötte henne, hon såg likadan ut hon. Klockan var då halv 7.. När vi kom innanför dörren så sa mor att maten var klar, hon hade lagat någon pasta, jätte gott var det:) Sedan nämnde jag till mamma
 "vi ska uuuut och ha kul",
hon skratta åt mig och sa, " det tror jag inte på, så ofixade ni är"
"Det får du vell se straxt, hur snygga vi är"
sa jag då..
Sagt som gjort, vi fixade oss och kom snabbt på att vi var tvugna att hinna med tåget 20:22. Alexandra hade då inte sminkat sig klart och jag hade knappt fixat håret.. Katastrof säger jag.. Men men, min mor trodde oss tillslut iallafall och skjutsade oss snällt till tåget.. Väl på tåget så kom vi på att det var ett disco i Torvalla (haninge) för folk som var 13 år och uppåt.. Haha, med ett stort léende på läpparna sa vi "´Ska vi gå dit och se vilka som skämmer ut sig?", Så hoppade av i handen och tog oss dit med buss. Då möts vi vid entren av några som var där i samma syfte som vi.. Menmen, jag och Alexandra kunde inte låta bli.. Vi betalade 30 spänn för att komma in, och så lämnade vi in våra jackor.. In på discot, kramade några vi kände, och sprang ner på dansgolvet och garvade och ställde oss och dansade som galninger. Sedan efter ca 10 min så gick vi ut därifrån, fritidsledarna som höll i discot tyckte att vi var någolunda knasiga som gör så, menmen. Kul iallafall.. haha! Sedan var vi bjudna på en fest som vi trodde skulle vara i Tyresö, men den visade sig vara i Nacka, så vi sa NO WAY! Vi tog istället tåget, in mot stan. På tåget så träffade vi ett gäng trevliga killar i 18-19 års åldern, vi satt och pratade med dem en stund och sedan hoppade vi av på Söder. Där skulle vi träffa två killkompisar, som heter Elias och Sebastian. Vi gick hem till Elias och satt där ett tag och det var faktist jätte trevligt. Efter det begav vi oss hem. När vi kom hem så var klockan drygt 1. Vi trodde då att vi hade kommit hem med sista tåget. Men sedan märkte vi att ett till tåg åkte förbi och blev skit förbannade eftersom vi kunde ha kommit hem med det då istället, drygt 2..
Väl hemma så satt vi och pratade och tänkte kolla ¨på skräckfilm, vi satte igång den, men efter ett tag så bestämde vi att vi inte orkade bli skrämda. Så vi sov istället..
(Alexandra på bilden)
På lördagen så vaknade vi någon gång vid 13.00.. Vi fixade oss då på en gång och begav oss in till stan. Där köpte vi skor och lite sånt :), tänker dock inte gå in mer på lördagen.
Igår, så var jga hemma hela dagen, tog det super duper lugnt. Hade laddat ner step up 2, ettan är min favorit film. Men tvåan var också väldigt bra. Senare så åt familjen middag tillsammans, som vi inte gör så ofta eftersom alla sprider ut sig över hela huset. Men vi åt iallafall någon gryta, som var väldigt god. Efter det så var det dags för Gossip girl, det var lika bra som vanligt, men jag är helt förtvivlad över att Dan och Serena... Kanske får ladda ner nästa avsnitt för jag vet inte om jag orkar vänta.. På natten så sov jag näst intill inget alls, men till min förvåning så var jag ovanligt pigg imorse, och steg glatt upp ur sängen, med ett bra morgon humör, inte likt mig alls.. Skol dagen var bra, var hos studivägledaren och kollade lite på gymnasium och sådant, guuud, jag vet fortfarande inte vad jag vill bli.. Sista lektionen var idrott men jag behövde bara vara med på halva eftersom jag skulle smita iväg till utvecklingsamtal. Det gick bra, mamma blev nöjd :) Jag och mor rullade sedan vidare till Haninge och köpte Mc Donalds och sådant.. Väl hemma så satte sig jag och min syster och mulade i oss tjockismaten. Herregud vad gott det var!! Nu har jag laddat ner två filmen, Mamma mia och Sex and the city.. Vilken ska jag se?hmm..

Juste när jag väl håller på att berätta saker så ska jag också säga att min vän som följde med mig till Thailand, Mikaela, ska bo här i ungefär två veckor. Jätte kul kommer det bli! 
Nu ska jag sluta för det här blev nog det längsta inlägget jag någonsin skrivit.. Men jag är iallafall tillbaka nu. Och btw, vill ni se videoinlägget jag gjorde imorse?;)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jaaa :D

2008-11-03 @ 20:04:46
Postat av: Malin

Kul att ha dig tillbaka! :D:D

Jaa ladda upp det nu !! ^^

2008-11-03 @ 21:26:58
URL: http://malinkh.devote.se
Postat av: Elias

det var kul att träffa er! ni skulle dock vart med på lördagen, hade sjukt kul då :)

2008-11-04 @ 00:37:18
Postat av: Anonym

haha mega

2008-11-08 @ 18:08:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0