orkar inte

Hej.. Även om jag inte orkar, verkligen orkar inte skriva något just nu. Så har jag lovat er, jag ska lämna ett inlägg, eller två innan jag somnar.
Det var den dära lördagen som jag skulle berätta om, och jag tänker inte berätta exakt allt, för det vill jag inte.
Men jag och Alexandra vaknade vid 11, vi började fixa oss på en gång då, jag färgade hennes utväxt lite snabbt och sedan åkte vi till Haninge centrum och fikade lite, pratade om allt möjligt, mysigt var det.. Efter det begav jag mig hem, och hon åkte till sin farfar.

Men efter att jag hade varit hemma i ett par timmar så åkte jag tillbaka till Haninge och mötte Alexandra, sedan mötte vi max. Och drog hem till honom. Hemma hos honom träfade vi även hans tvillingbror Simon. Efter att max hade tjatat på mig och Alexandra att bada bubbelpool så tillslut hoppade vi i. Vi satt och snackade ganksa länge, men sen orkade jag inte bada mer så jag gick och satte mi och kollade på tv med Simon. Efter en stund sa Alexandra att det var dags att åka hem, för vi skulle bli hämtade. Jag fick då skjuss till västerhaninge men fick vänta där i ca 40 minuter.


Väl hemma så la jag mig i sängen och kollade ¨på Mamma mia, riktigt bra film var det faktist. Jag somnade väldigt sent.

Sen det ända jag har att säga om idag. var att den här söndagen blev inte alls som jag hade tänkt mig. Har iallafall legat
hemma hela dagen och inte gjort ett piss.. ha en fortsatt trevlig söndagskväll..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0