seg

Har kollat på DH nu, och det är ju såå bra, love it. Nu tänkte jag faktist försöka sova, men jag får se hur bra jag lyckas med det, men jag ska försöka, känner mig faktist ganska trött.
Juste, förut satt jag och frös hur länge som helst här i mitt rum, tog på mig kofta och sockor, sedan visade det sig att fönstret var öppet, gaaah, vem har öppnat det nu?
Och vem FAN är det som sätter igång min data varenda jäkla natt när jag försöker sova. Börjar bli trött på det här, ska bli skönt att flytta om ca 3 veckor..
Men det var allt från mig idag, ni ska få en lite onödiga bilder från i helgen också :)


Kommentarer
Postat av: klara

har du extiontions/hårförlänging eller är det där dit riktiga hår ? :)

2008-11-19 @ 13:09:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0