sen bloggning, sjuk..

Hej, hej och hej. Hur mår ni? jag mår vell sisådär.. Försov mig ett par minuter imorse, så stressade en del på morgonen. Men iallafall, i skolan var det jobbigt, jag mådde inte bra.. Ont i huvet, magen och en otrolig smärta i käken, kan knappt röra munnen. Jätte knäppt. Så nu sitter jag i sängen, ögonlocken hänger över mina ögon nästan. För en stund sen så kollade jag på Paris Hiltons nya film, "the hottie and the nottie", till min förvåning så var den faktist ganska bra!, har även laddat ner Bangkok dangerous och old school, riktigt olaglig har jag blivit *hihi*.

Just nu chattar jag med pinglorna Alexandra och Mikis Coconut. Mikis som egentligen skulle sova här inatt kom på att hon skulle till tandläkarn, så hon kommer imorn istället, då jävlar. Thailand flashbacks!!! Vi måste ju bara kolla på alla bilderna från Thailand och tänka tillbaka hur underbart kul vi hade det. Oförglömlig resa verkligen..
När jag väl pratar om det, så ska jag även säga att min plastsyster Amanda även var med i Thailand, och den där Amanda fyller 17 år idag. Ett stooort grattis till dig sis!

Jag och Mikis Coconut :D (checka hennes bruna ben!!!!!, och mitt bruna hår..)

Mitt huvud kommer verkligen sprängas snart, så jag funderar på att ta en liten powernap.. Är också väldigt hungrig så jag skulle inte tacka nej till gårdagens middag (donken), åååh, nu suktar jag mig själv.. Nej nu får jag ge mig. Jag har lite nya grejjer som jag har köpt att visa upp om ni vill ?:)
Och ja juste, glöm förbövelen inte att kommentera! :) love uu

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja visa vad du har köpt :) Det är alltid roligt att se

2008-11-04 @ 19:38:08
Postat av: johanna

visa vad du köpt :)

2008-11-04 @ 21:33:25
URL: http://johannajirvall.blogg.se/
Postat av: clara

oh jävlar trodde hon hade strumpbyxor på sig ! :o

2008-11-07 @ 18:26:44
Postat av: tasmia

shit, va bruna ben! ska oxå kolla på den nu (a) asså paris nya film..

2008-11-09 @ 17:21:47
URL: http://tasmia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0