ehluu

Gud vad trött jag är, gaah. Somnade nästan in på matte lektionen, och juste jag blev Godkänd, och det skrek jag sjävklart ut över hela klassrummet. haha. Dagen har varit chill, hade helt otroligt kul med Anso i skolan, vi skrattar alltid.. Och vi fick nästan hela klassen att sitta och sjunga "hallelulijah", otroligt kul. :)
Jag har faktist ridit idag också, myspys. Vissa tänker säkert "hästnörd", men skitsamma, i don't care. Jag vet vem jag är oh bryr mig inte om sådan tjaffs. Men visst blir man lite irriterad på folk som säger så?, som att jag skulle säga "fotbollstönt" eller något liknande till folk som spela fotboll. Det är nyttigt att rida, och en otroligt bra träning. Har hört att Simning och ridning är bästa träningen :)
Ikväll ska jag göra nada, blev bjuden på lite fester här och där, men jag orkar inte, och jag brukar inte säga nej till sådant. Men förmodligen kanske jag tar igen den dagen imorgon:) Eftersom att jag sover hos Mikis imorgon i Huddinge. På dagen ska vi åka till Örnäs, och kolla på någon saluvisning med lite pollar ;D kul faktist. Känner att jag börjar komma in med ridningen nu igen efter att jag har varit "Offline" ett bra tag. But it's nice to be back!
Åker kvart över nio imorgon, och kommer vara borta ett bra tag. Kanske hinner skriva ett inlägg på morgonen, eller kvällen, annars hör jag av mig på söndag :)

Och gud vad dålig jag har varit med bilder på sistone, men jag har inte haft något kul att fota. Försöker fota dagens outfit och jag höll på idag, men då självklart så dör kameran, så typiskt..
jaja. Jag skriver nog ett inlägg senare ! puss på er!



Här har ni iallafall en bild på mig och min häst, för kanske 1 år sen.

Kommentarer
Postat av: Malin

Birka, eller hur? :)

2008-10-05 @ 17:55:02
Postat av: kim

japp

2008-10-05 @ 18:08:11
URL: http://kimwoes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0