godmorgon!

Hade ni en bra fredag? det hade jag :) Åkte till Uppsala direkt efter skolan, fick sällskap av Rebecca på tåget. Sen mötte Markus mig i Uppsala. Var hemma hos han och kollade på film och så :))). Sedan åkte jag hem vid tio över 8, kom hem någon gång vid 10. Då satte jag mig vid datan i ca 1 timma, men orkade inte blogga för jag var så himla trött.
Vid 11 iallafall, så mötte jag Anso, Jasmine och Björne, och så gick vi hem till Ansofie. Det var jätte trevligt, vi hade inte så mycket att göra, så vi bestämde oss att spela spel, som hette "med andra ord". Det låter inte så likt oss, att sätta sig och spela sällskapsspel , men det var sjukt roligt, och vi skrattade helt otroligt mycket. Jag rekomenderar verkligen det speler om ni vill ha kul, haha.
Vi gick och la oss någon gång vid 4 tiden, så jag är ganska trött nu kan man säga.. Men jag har iallafall gått hem till mig, och tänkte väl snart ta och fixa mig.


Idag vet jag ännu inte riktigt vad som händer, kanske fika i stan, men vi får se. Det är ju soligt ute iallafall, superskönt! Juste min mobil har anländigt till posten också, men det går tydligen inte att hämta ut den förens på måndag.. Denna eländiga väntan...

Kommentarer
Postat av: Malin

Åh, "Med andra ord" spelade vi ju på ridlägret ^^

Det hade jag glömt bort x)



2008-10-19 @ 21:06:13
Postat av: kim

hah ja, det var ett tag sen;D

2008-10-19 @ 21:08:36
URL: http://kimwoes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0