Bal

Sitter i skolan och mår rent ut sagt skit.
Mår illa och har huvudvärk.
Hade nyss hemkunskap då lagade vi bulgur med kyckling wok. Och jag har märkt att de senaste två dagarna så mår jag bara illa när jag äter, blaha blaha.

Nyss kom en som jobbar här i skolan med en bunt papper till mig och bad mig dela ut dem till alla i min klass. Papprena handlar om balen som är i år.
Kommer bli galet roligt, men jag har inte hittat klänning ännu. Jag var ett tag bergsäker på att jag skulle ha en "elise Ryan" klänning, men nu när så många har börjat göra wannabe sådana klänningar så blir det lite tråkigt. Man vill ju stå ut lite.
Men en lång sagolik klänning har jag iallafall uteslutit. Jag vill köpa en klänning som jag kommer kunna använda ibland annars på fest och sådant också.

Nej hörni, nu slutar jag denna lektion.
Har SO och SV kvar nu och slutar sedan klockan 3. Jobbigt.
Puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

du ksa inte ha en lång som går ner till fötterna, ha en till knäna

2009-04-17 @ 14:27:40
Postat av: Zarah

jag måste också börja kolla på bal kläder..



kolla gärna in min blogg :)

2009-04-19 @ 17:44:35
URL: http://zlundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0