hemlighetsfull

Ni som är vän med mig på facebook, har kanske lagt märke till min status?
och OM jag är glad, det kan ni nog förstå att jag är :)
Däremot funderar jag på att vänta med att berätta för er andra, snällt va?

Jag är hos pappa nu och var för en stund sen ute och sprang genom skogskyrkogården osv. Mysigt faktiskt. Trots att jag har världens träningsverk i vaderna så tyckte jag att det var härligt att springa. Som en befrielse typ.
Nu har jag duschat och sitter o väntar på maten.
Sedan kanske jag träffar Hugo en stund.

Skippade sista lektionen idag i skolan pga min huvudvärk. Det blir så himla mycket värre när jag är i skolan och måste koncentrera mig och tänka så mycket. Då bara börjar det dunka och jag vet inte vart jag ska ta vägen.
Kunde inte sova inatt heller dessutom. Så jag låg och kollade på big brother 2003 ett tag, de året Linda Rosing var med. Fy helvette, jag kände inte igen henne. Skit små läppar och helt annorlunda.
Men däremot mycket sötare och naturligare!

Tycker ni att Linda var sötare då än nu?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Gd så söt!

2009-04-15 @ 20:00:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0