Hos dad

Lånar pappas dumma dator lite snabbt.
Filen igår var skit bra, verkligen. Slumdog millionaire, för er som inte visste det.
Den rekomenderar jag verkligen er att se.

Efter filmen drog jag direkt hem och sov, eller jag spelade lite spel på mobilen först. tihi.
Och hela denna dag har spenderats framför tvn och The city marathon. Så man kan säga att ja helt stängdes av utav världen som inte var the city. Förlåt.
Jag ska snart åka till mamma. Och försöka njuta av den sista dagen utav lovet, för imorgon börjar skolan, och det är dags att lägga in sista energin nu. Iallafall för mig som går i nian.
Snart är det sommar, tjihu. Det går nästan overkligt snabbt.

Nu ska jag tagga.. haha.
Puss på er

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad har du för poäng? Vilken skola ska du söka till? Eller har sökt till, snarare :)

2009-04-13 @ 16:23:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0