It's not a bird

Hej på er.
Kom precis hem från fridhemsplan där jag var med pappa i en inrednings affär som heter in&finn, dom hade riktigt coola prylar, så om ni ska inreda era rum rekomenderar jag att ni tar en tripp dit.
Jag fick iallafall med mig hem en tavla på Manhattan, riktigt snygg. Och även cool bordslampa. Inne på den affären hade de även smink och en massa skönhets produkter för ett galet billigt pris. Så jag kanske åker dit någon dag och shoppar loss. Däremot kan ju sminket vara skit, men det är ju alltid värt att pröva.

Mitt huvud bankar som fan just nu, och jag ska nog vila lite.
Ikväll så ska mamma och min syster komma hit och äta thai middag, sedan ska jag nog träffa Jasmine, Frida och deras kompis Sofia, så ska vi hem till någon i guess. Det blir trevligt.
Men jag sover hemma. Och imorgon kommer Jasmine sova här.
Nej hörni, mitt huvud tillåter mig inte längre att sitta vid datorn.

fan... Har glömt laddaren till min systemkamera hemma hos mamma.. Så ni får nöja er med digital kamera bilder de närmsta dagarna.. hoppas att bloggen överlever ändå!



Kommentarer
Postat av: Malin

jag har oxå en sån tavla, as fin. :)

2009-04-05 @ 23:31:14
URL: http://malinnnnnnnnnn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0