kryssningen

Glad påsk på er mina små kycklingar!
Jag vaknade för drygt 1 timma sedan, så man kn väl säga att jag var ganska trött efter kryssningen..

I början av kryssningen så hade vi det ganska tråkigt om jag ska vara ärlig. Men ju senare det blev desto roligare hade vi det.
Vi dansade som galningar till dansband och med ett gäng killar. Grabbarna var jätte trevliga, och vi var med dem en stor del av kvällen.
Och just jävlar, vi var på samma båt som de spelar in "färjan" så filmteamet var där, men de var dryga som fasiken. Och då ska vi inte ens snacka om färjan Håkan, han var så dryg, usch. Han är verkligen en sådan som "leker" framför kamerorna. fake fake fake..
Men iallafall, vi dansade länge och hade det jätte trevligt tillslut. Sedan blev vi väl lite väldigt sura i slutet av kvällen då vi tänkte gå över till den andra baren så fick vi inte komma in, men vi fick vara i den vi var på "nyss". Jag förstår inte grejjen liksom? Varför får vi vara på ena baren men inte den andra? vad är det för skillnad..
Så det blev lite tjaffs med vakter, men vi orkade inte hålla på att bråka med en idiot så jag och Anso gick och lade oss istället vid halv 4 tiden.

Förlåt att jag inte hade på mig vad ni tyckte...


Mer bilder finns på Ansos kamera från kvällen, då jag inte orkade släpa runt på min system.

Igår när vi vaknade så gick vi och käka lite frukost, sedan kollade vi på alla pinsamma människor som sjöng kareoke. Jag och Anso var faktiskt påväg att sjunga, men vi bangade ur..
När kareoken var slut, så började vi dansa igen. Trots att det nästan bara var vi på dansgolvet och jätte mycket folk i baren så släppte vi loss ordentligt. Det kom framm folk som tyckte att vi var jätte duktiga på att dansa. lycka!
Det var lite sorgligt när vi inte fick dansa mer och skulle gå av båten. Men det löste sig ganska fort eftersom att jag och Anso började fota direkt när vi hade kommit av båten.





Kommentarer
Postat av: Anonym

Åker ni själva på kryssningen? :)

2009-04-11 @ 15:32:54
Postat av: Kim

Nej, det är vi för inga för. ;)

2009-04-11 @ 17:48:48
URL: http://kimwoes.blogg.se/
Postat av: Kim

Nej, det är vi för unga för ;)

2009-04-11 @ 17:49:32
URL: http://kimwoes.blogg.se/
Postat av: Josse

Det var finare det du hade på dig än det du hade tänkt ha på dig. Jätte fin närbild på Anso

2009-04-11 @ 21:38:46
Postat av: :)

första och fjärde bilden va skitsöta

2009-04-11 @ 22:03:21
Postat av: hannah

gud så söt glugg :D

2009-04-14 @ 14:10:47
Postat av: I Z Z A

Åhh älskar spetströjjan! skitfin <3

2009-04-14 @ 17:15:09
URL: http://izzzas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0