önsketankar

Har ni någon gång önskat att ni får byta ut något i ditt liv?
Jag önskar det just nu.
Eller åtminstone att falskhet utrotades.
Är så frustrerad, så arg.
Vet inte riktigt vart jag ska ta vägen, vart jag ska vända mig. För vad jag än gör så är det fel i någons ögon.

Och jag hatar dessutom att jag alltid ska vara så jävla snäll. För det är jag, jag är en jävligt snäll människa. För snäll ibland helt enkelt, mot dem som inte förtjänar det. Men iblan kan jag även vara en jävla bitch. När jag blir sur på riktigt, åh nej då vill du inte bråka med mig.

Jag vette tusan vart jag vill komma med detta inlägg. Men jag är bara jävligt förbannad.
Tror att jag drar till mamma. Ha det gött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0