packing

Tjollahopp på er.
Springer runt här hemma och är lite små stressad.
Alla plagg som jag visade igår har åkt ner i väskan, så bestämmer jag mig ikväll för vad jag ska ha på mig. Men tack för alla råd!
Kamera batteriet ligger på laddning och det skulle inte förvåna mig om jag glömde den. Men det ska jag inte göra, punkt slut.
Hoppas verkligen att vi får en trevlig kväll och att det inte bara är pensionärer på båten, eftersom att det faktiskt är en torsdag. Så jag och Anso håller tummarna.
Men vi kan nog ha det roligt iallafall. Jag och Anso är bra på att dansa till dansbands musik. Haha.

Nej nu tycker jag att klockan går alldeles för fort. Ska gå här ifrån om 45 minuter.. Kanske är ganska länge ändå. Men inte för mig. Jag står alltid och kollar mig i spegeln eller något annat sen helt plötsligt så är det bara 5 minuter kvar. Så det är nog bäst att fixa klart allt nu så att jag är redo att gå när som helst.

Detta blir nog mitt sista inlägg idag. Om jag orkar, så hör jag av mig imorgon när jag har kommit hem. Det kan dock vara så att jag är otroligt trött och somnar på en gång. Vi får se.
Annars så hörs vi defenitivt på lördag.
Hoppas att ni får en super trevlig torsdags kväll och mysig fredag.

Detta har jag på mig nu under dagen:

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det skulle vara mycket enklare om du hade kategorier, med typ outfit, mode, tips, allt om kim, funderingar



och sånt :O

2009-04-11 @ 10:23:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0