Påskskål

hola mi amigos/as
Hoppas att ni har haft en underbar påskdag.
Min har varit seg som fan. Blandad med huvudverk och väntar på att mamma skulle komma hem.
Nu är hon finally hemma och jag sitter och väntar på påskmat, fyfasen vad gott det ska bli!
När mamma kom hem hade hon med sig en stor skål med godis. Och denna skål var bättre än ett påskägg eftersom att den rymde mycket mycket mer. tihi.

Ska snart äta iallafall. Sedan ska jag dra mot papi. För ikväll så ska jag på bio med Claudia och se Slumdog millionaire.
Datorn kommer inte följa med tyvärr och förmodligen inte kameran heller då jag inte orkar bära på en stor väska. I'm sorry.
Men vi hörs imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0