rubrik panik

goodmorning sunshines (som de sa i nästan alla filmer igår).
Vaknade för 1 timma sedan då pappa kom in med en fotölj till mitt rum eftersom att den vi köpte igår gick sönder när jag drog den på gruset. Ja, jag är smart.
Är inte så farligt trött faktiskt, säger jag gäspandes. Men jag ska börja fixa mig lite, och sedan får jag se vad som händer. Kanske åker jag hem till mor, eller så kanske något annat dyker upp. Who knows?

Kommer ge er en dagens outfit sedan om jag hittar pappas kamera. Men det tror jag nog.
Har inte något roligt att berätta direkt. Så ni får nöja er med detta trista inlägg.
See you later alligator! :D

Kommentarer
Postat av: embla

Vad är ditt bästa raggnings tips ?

Kika in hos mig och spana min härliga sommar raggnings stil, vad tycker du ?



Missa inte sommartävlingen och kom in och rösta på din favorit.

sköt om dig

2009-04-08 @ 13:35:10
URL: http://emblalouise.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0