shopping

Äntligen hemma.
Efter en jävligt jobbig skoldag så åkte jag till Haningen Centrum för att köpa lite nödvändiga saker. Och tän vad lite shopping kan göra en glad!
Tyvärr så dog min kamera nu när jag skulle ta kort på det jag köpt och även dagens enkla outfit.
Men den ligger nu på laddning, så bilder kommer. Kanske även ett litet videoinlägg om ni har tur ;)

Tack för alla söta kommentarer till första bilden jag la ut. Och det var någon som frågade hur mycket det kostade.. Jag betalade inget för det.
Men ni är så fina ni allihopa. Önskar bara att ni skulle sluta var anonyma..

Juste, jag funderar på att köra en frågestund lite senare, men vi får se hur det blir med det. Vill ni ha en frågestund kanske?

Kommentarer
Postat av: Emma

Jaa frågestund e roligt! =D

2009-04-21 @ 14:27:58
Postat av: hannah

Ja! :)

2009-04-21 @ 15:44:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0