spegel spegel

Såpp, har fixat mig nu. Tog ett tag då jag inte kunde bestämma nånting och stog kanske i 30 minuter och bara kollade på mig själv i spegeln.. Typiskt mig.
Men nu äntligen så är jag som sagt klar. Och jag tror att det blir så att jag åker hem till mor, eftersom att mitt rum där ser hemskt ut och allt är kaos, plus att jag åker på kryssning imorgon, så det är lite saker som måste fixas.
Men jag har faktiskt inte bestämt mig helt och hållet ännu. Så vi får se.

Har även stått och dansat här framför spegeln. Efter att man ser dansfilmer, (som vi gjorde igår) så blir man så jävla sugen på att dansa. Så jag stog framför min älskade spegel och dansade loss. trävligt.
Och nu kom jag även på att jag inte har ätit frukost. Så jag måste stoppa ner något i magen nu.
Meen  vi hörs lite senare igen.

Todays:


Kommentarer
Postat av: anna

kan inte du ta kort på en massa outfits , typ 6 st och visa så man kan tycka vilken som är snyggast. helst "nyare" kläder som man kanske kan köpa nu , så man får tips ;)

det skulle vara super kul (y)

2009-04-08 @ 18:04:56
Postat av: Olivia

Åh, underbar top! var har du köpt den sis?

2009-04-08 @ 23:19:58
URL: http://stripmymind.devote.se
Postat av: mika

den är stora sis och den är från gina tricot ;)

2009-04-08 @ 23:47:35
URL: http://majka.blogg.se/
Postat av: Olivia

haha, mellan sis menar du la

2009-04-13 @ 23:33:27
URL: http://stripmymind.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0