Talang 09

Såg ni Talang ? Det gjorde jag.
Dum fråga föresten, jag antar att ni är ute och partajar. Och jag hoppas att ni har en great time och inte dricker för mycket. Jag dricker äppel juice från Lidl och det funkar finnemang.

Men nu ska jag återgå till talang. Det var en kille, som sjöng så jäkla bra. Det var stört. Jag vill också kunna sjunga så vackert. Sedan var det även en liten sötnos från Frankrike som dansade freestyle, och även han var grym, han hade ett litet gulligt tal efter som verkligen gjorde mig rörd, fick någon tår i ögat. Coco tror jag han hette, jag vill också ha en pojkvän som heter coco och är grym på att dansa!
Sen kom jag och tänka på en annan sak, jag kanske ska ställa upp i talang nästa år? Vad säger ni om det? Frågan är bara vad jag ska göra där? jag antar att jag inte har någon speciell talang direkt..
Kan ni komma på någon talang till mig?:D
Annars får det väl blir det här;

Kommentarer
Postat av: embla

Förlåt att jag stör, men...

Just nu håller en sommartävling på inne hos mig och alla som deltagit deras sommarens bilder ligger nu uppe och väntar på att du ska lägga dina två röster på den/de finaste bilden/bilderna du tycker om. Så kom in och välj din/dinatvå favoritbild/er bland 9 st!

Tack på förhand, kram!

2009-04-04 @ 17:52:14
URL: http://emblalouise.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0