Väntan

Godkväll mina darlings.
Sitter uppe och väntar på att mamma och Mika ska komma hem. Mamma är och hämtar Mika i Skavsta eftersom Mika har varit på Mallis. Är bara lite avis..
Sen pratade jag i telefon med Max för ett par timmar sedan, och han kom hem från Florida imorse, de hade tydligen haft ca 40 grader varje dag..
Jag vill också utomlands, buhu.
Men vi får glädja oss med att våren är här, och att den är underbar, förutom igår och förrigår när det var helt galet kallt. Men till helgen blir det bra väder, vilket i love. Tror faktiskt att jag ska sola lite någon dag.

Det är just nu helt tyst här hemma. Tänk er, jag sitter ensam i ett trevåningshus, på högsta våningen, Jag vette fan vad som händer längst ner. Åh nej, nu skrämmer jag upp mig själv, vilket jag alltid lyckas så jävla bra med.
Som tur är så har jag iallafall mina guardians her, Zingo och Nalle. De skäller alltid när någon närmar sig, de känner av sig saker otroligt bra. Så jag är i trygga händer. Dock ligger ju båda hundarna halvdöda eftersom att de är sjukt trötta, så de kanske inte är till någon hjälp iallafall? Äsch, vilka jävla funderingar jag har...

Imorgon är det fredag, vad ska ni hitta på i helgen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0