bloggtorka

Hej på er.
Jag vill jättegärna blogga. Men jag har verkligen inget alls att dela med mig av.
Inga bilder, inget specielt roligt att berätta. nada.
De senaste kvällarna har jag iallafall varit inne i kungsan och kollat på de konserter som har hållts. Har däremot växit ifrån att vara inne i kungsan på dagarna under ung08. Visst är det roligt, men det kryllar dock av fjortisar som jag jag förövrigt inte trodde fanns längre. Menmen. Har varit inne där på dagen 1 gång iallafall, det var vell lite halvkul om man säger så. Förra året var jag och Alice inne exakt varenda dag, och vi tyckte det var de roligaste dagarna någonsin typ. Men som sagt, vi har vuxit.

Någon bild har jag nog från när vi var inne på dagen...

haha jätte gullig bild, not. Älsklings Määääx!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0