ingen el

Hej.
Jag som skulle blogga imorse innan jag drog till skolan försov mig i 1 timma. Duktigt. Men jag hann iallafall in till stan och hann äta lunch innan vi började.
Sedan satt vi och hade mediaproduktion i 3 timmar. Vi lärde oss en del grunder i photoshop och det var roligt, men tre timmars lektion är lite väl långt kan jag tycka. Men jag ska vara glad att det inte var typ matte eller nåt;)
Men efter det så hade vi matte 1 timma och sedan sluta jag 5. Var hemma klockan 6.

Och vad märker jag nr jag kommer in i huset? Jo att vi inte har någon el, halelulijah. not.
Förhoppningsvis kommer den tillbaka om ett par timmar, men vad fan ska jag göra när datorn dör liksom? Går ju inte att kolla på tv heller.

Min syster var iallafall smart. Hon har varit hemma hela dagen, utan el. Så hon hade ju inget att göra, men då kom hon på att hon kunde städa MIN garderob. haha. Tack syster, det behövdes verkligen!

Outfit:


Nästa gång jag uppdaterar är när elen är tillbaka. Kram


Kommentarer
Postat av: emma

asbra blogg :) berätta lite om jensen, hur sam-media fungerar, kul att höra! jätte skön stil du har också :D

2009-08-24 @ 20:59:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0