Kul

Tycker det är jätte roligt att blogga när jag får så många kommentarer, verkligen.
Nejmen seriöst, vill ni att jag ska komma tillbaka med normal uppdatering om inte mer nu när skolan har börjat igen, så får ni kommentera lite. Jag tycker att det är tråkigt att blogga om jag itne får nån respons på det jag skriver.
Så kom igen!

Ska kolla på "kendra" och sedan tänkte jag dra mig mot sängen. Börjar klockan kvart i 1 imorgon, superskönt. Men ska möta Ajla och Cassandra (två tjejer i min klass) vid 12 och äta lunch någonstans innan vi börjar :).

Inte så mycket mer att berätta plus att Kendra börjar nu. Hinner nog blogga innan jag drar imorgon.
Puss och godnatt på er.


You are stuck in my heart...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Snygg väska! :)

2009-08-23 @ 23:51:32
Postat av: Moa

Jättefin bild!

2009-08-24 @ 16:57:00
Postat av: Anonym

Jaa du ska börja blogga normalt, har följt din blogg sedan starten och jag tycker om den jätte mycket. kram!

2009-08-25 @ 18:17:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0