Bra kudde - bra natt

Sitter i soffan med pappa och kollar på 1an, eftersom vi bara har 1an 2an och 4an just nu. Men på 1an så pratar de om kuddar, super intressant, tycker pappa iallafall.. Nja men lite intressant kanske det är att veta vad man ska ha för kudde för att få en bra natt. Vi ska åka iväg och köpa lite nya kuddar så det är ju bra att få lite ideer :)

jaja, slutsnackat om kuddar.
Har pluggat lite och sådant, nu måste jag aldeles straxt gå och lägga mig, vilket ska bli underbart. Har en bredare säng här hos pappa och det är ju alltid skönt.
Oj vad jag snackar om kuddar och sängar, jag antar att det är för att jag är väldigt väldigt trött. Så jag kommer gå och lägga mig nu :)

Jag måste ta tag i att ta mer bilder med min kamera nu, så jag får väl försöka komma upp lite tidigare.
Godnatt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0