..................

Förlåt. Jag har haft sådan huvudvärk i helgen.. Har inte suttit vid datorn alls. Mamma ska ringa imorgon till neurologen och boka en tidigare tid så att jag slipper gå runt och oroa mig och ha ont i drygt 1 månad till. Annars ska vi till akuten, vi får se vad som händer.
Kommer berätta om min helg lite senare eftersom att i fredags hade jag iallafall kul. Men som sagt det får ni veta sen. Har precis duschat eftersom att jag ska åka till pappa idag, som flyttade hem igår natt. Men datorn följer med, och även kameran :)
Bilder kommer ni få från i fredags, och kanske lite mer bilder .
Vi jag skriver senare, när jag är hemma hos pappa.
pussgurka


Kommentarer
Postat av: Anonym

hur blev håret sötis ? :D

2009-02-01 @ 12:02:20
Postat av: Anonym

Han kallade väl din syster för hora?

2009-02-01 @ 14:13:07
Postat av: Anonym

Alltså kan du inte berätta lite om ditt liv, känns som att jag fått fel uppfattning och e lite förvirrad..



alltså var bor din pappa och så?

Puss <3

2009-02-01 @ 17:07:47
Postat av: Anonym

BLOGGGGGGGGGGGGGGGGGGAAAAAA <3333333

2009-02-01 @ 19:56:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0