Fabulous

Herrejösses vilken rolig lördag!
Jag mötte upp Frida och Jasmine i Slussen sedan begav vi oss till Karlaplan där vi mötte upp några. Efter det rullade det vidare till en fest i Skanstull. Det var väldigt mycket trevligt folk, och en massa skratt och även en del dans. Frida, jag och Jasmine hade det verkligen jätte kul, verkligen inte tråkigt en enda sekund.
Efter partyt så skulle vi på efter "fest" här i Enskede, och vi gick från Gullmars till Enskede, Mina ben höll på att dö och jag var jätte trött.. Men Jasmine höll mig vaken med allt sitt babbel.
Vi stannade inte länge alls, kanske 15 minuter på efter "festen" sedan gick vi hem till mig. Vi var hemma lite över 3, och alla var så in i bängen trötta..

Jag tror att det kommer en massa bilder ut snart på facebook, då kommer jag lägga ut dom, men tills dess får ni nöjja er med outfiten:

T-shirten som jag älskar, hade pappa köpt i fredags och jag blev så jävla glad. haha :)


Ohoooo kolla Ankan!! (driver)


Nu har Frida och Jasmine iallafall åkt hem, och jag ska snart bege mig till mamma. Nästa helg så tror jag att jag ska vara med F & J igen, ska kolla lite först så jag inte har något annat inplanerat. Men jag längtar fasen redan till nästa helg, då jävlar. igen!


Kommentarer
Postat av: Mika

He he... du bara ÄLSKAR att pluta med läpparna, va? =)

2009-02-08 @ 13:36:56
URL: http://mikaaalto.bloggsida.se
Postat av: kim

hahha kanske, nejmen det blir att jag gör så sometimes :)

2009-02-08 @ 13:38:41
URL: http://kimwoes.blogg.se/
Postat av: Pappsen

Jag längtar också till nästa helg, men framförallt till veckan efter då du kommer vara här igen....))

Jag älskar dig Kim....

2009-02-08 @ 14:10:51
Postat av: K

gu va fin du är! satsa på modell :)

2009-02-08 @ 17:27:34
Postat av: Isabell

vart köpte du t-shirten?

2009-02-08 @ 18:38:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0