finally home

Förlåt för ingen uppdatering under dagen, har inte haft tid att slappa framför datorn men nu har jag det :)
När jag kom hem från skolan så träffade jag Manal och Claudia :) Claudia lockade mitt hår så det blev fin fint. Vid halv 8 så åkte jag in till stan och mötte alla girls. Vi gick till en mysig resturant på kungsgatan där vi åt em buffé som bestod av Kina mat, sushi och glass.
Allt var gott förutom sushin, som inte var någon höjdare tyvärr. Men vi hade väldigt trevligt och det blev en massa skratt. En perfekt middag helt enkelt :)
Nu är jag finally home, ska förmodligen träffa Manal eller något om en stund. Men är också väldigt trött så det blir nog inte så jätte sent :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0