för jävla bra

Hej och hå :)
Jag kom nyss hem till mor min.
Anso och jag vaknade vid 11 imorse, sen dess har vi sjungit, fixat oss och dansat och sedan åkt tåg.

Igår blev en riktigt trevlig kväll!
Det började med att jag och Anso åt middag med min pappa framför melodifestivalen, direkt efter middagen åkte chips och dip fram!
Och E.M.D var ju förjävla braaa!! "baby goodbye, baby farväl" eller något sånt. Efter att jag och Anso hade hört låten hoppade vi runt och sjöng/dansade framför tvn som galningar.

När melodifestivalen var slut så åkte vi till Medborgarplatsen där det var lite partyyy. Otroligt mycket dans även denna kväll, riktigt trevligt. Men jag och Anso kom hem vid 1 så det vart alltså inte så jätte sent, men det var ändå skönt.
Vi var uppe ett tag, åt godis och chips och kollade på tv. :)
Bilder får ni senare!

Ikväll ska jag och 3 till hem till Anso och spela spel och laga middag. Hoppas att även denna kväll blir trevlig, det tror jag nog.
Vi hörs snart!


Kommentarer
Postat av: cecilia

du är jätte lik kenza! :O<3

2009-02-22 @ 16:59:53
URL: http://ciizs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0